niedziela, 13 marca 2016

After School Bokbulbok 2 [k-drama]


Kolejna porcja dziwności, która teraz wydała mi się odrobinę zbyt normalna. Widocznie po obejrzeniu pierwszego sezonu, zobaczyłam już wszystko.




Drugi sezon przygód chłopaków, tym razem pod przywództwem Tae Oh, których celem jest wykonywanie misji. Jako uczniowie z wymiany, trafiają do jednego z liceum w Chinach i werbują do klubu dwóch nowych członków. Oprócz dawki humoru, nie ominie się bez życiowych lekcji. [drama]


Było zabawnie, niezrozumiale, dziwnie, zboczenie - czyli wszystko zawarto w tej serii, tak samo jak w pierwszym sezonie. Oszczędzono dramatu, nie było ckliwie i żałośnie. Jednak sezon pierwszy bardziej przypadł mi do gustu.

Tak na dobrą sprawę, drugi sezon oceniłabym podobnie co pierwszy. Nawet obsada w pewnej części się zgadza. To, co można było powiedzieć o tej mini-dramie, zostało już powiedziane. Miła kontynuacja. Mam nadzieję, że nie doczekam sezonu trzeciego. Dlaczego? Bo byłby zwyczajnie nudny. Pierwszy sezon - masakra, jak rozwalił mój światopogląd.  Drugi - fajnie, trzyma poziom. Trzeci - powtarzanie ponownie tego samego schematu? Nie. 

Dla ciekawych odnośnik do recenzji pierwszego sezonu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz