czwartek, 17 września 2015

Ghost [k-drama]


Dlaczego zdecydowałam się zacząć tą dramę? Dla kuszącego głosu So Ji Suba. Uwaga! Recenzja typu "szalonej fanki", która kocha głos swojego oppy. Zaczynamy!



Mroczna opowieść o alternatywnym, cyberprzestrzennym świecie, w którym działa specjalna jednostka detektywistyczna rozwiązująca najbardziej zawiłe sprawy. So Ji Sub w roli głównej. [drama]

Oprócz tego, że drama dostała ode mnie o wiele więcej punktów bo obecność So Ji Suba, którego wielbię i roztapiam się, kiedy słyszę jego głos. Oprócz tego zainteresowała mnie tematyka, bo o czym można mówić w 20 odcinkach, które ściśle mówią o cyber-przestępczości. Dość niecodzienny temat, jednak bardzo na czasie (i wtedy i teraz). Pierwsze odcinki niesamowicie trzymają w napięciu niczym dobrze nakręcony film sensacyjny i aż byłam zdziwiona, że to może być tak dobre, tak emocjonujące. Pozory mylą i początkowo nudnawy temat, został genialnie zrealizowany. Przy tej dramie nie będziecie się nudzić.

Chociaż z każdym kolejnym odcinkiem, jeśli ktoś nie przepada za poważną, kryminalną tematyką może odrobinę czuć znużenie, powtarzalność. Wielkim plusem dramy jest na pewno obsada i nawet G.O z MBLAQ nie przeszkadza zbytnio, nie ma się wrażenia że idol został wciśnięty na siłę, byle go tylko pokazać jak to zwykle się w dramach dzieje. No i So Ji Sub, który potrafi sponiewierać. Mimo że grał takiego ponuraka, mnie przekonał do siebie (chociaż ja nie przyjmuję do wiadomości faktu, że produkcje z So Ji Subem mogą być złe - no chyba, że chiński film, który z nim kiedyś widziałam).

kiedy już jednak minie nam zachwyt nad aktorami i postaciami, mamy świetnie napisany scenariusz, który zaskakuje, jest nietuzinkowy i genialna muzyka wpleciona w to wszystko. Tak, historia zasługuje na brawa, ponieważ została bardzo dobrze napisana. Rzadko spotykam się z tak dobrymi kryminałami, a jeszcze mniej spodziewałam się, że ślęczenie przed komputerami przez bohaterów może być tak pasjonujące i że będzie się to tak dobrze oglądać. 

_________________
Zapraszam na mojego nowego bloga - http://ifyouloveme-justus.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz