wtorek, 9 czerwca 2015

All About My Wife [k-movie]



Nie jestem jakoś specjalnie zawiedziona tym filmem. Podobał mi się, miał przyjemną, aczkolwiek mało zaskakującą fabułę. 


Doo Hyun jest zmęczony swoją żoną. Biedak popada wręcz w depresję i z chęcią bierze na siebie wszelkie nadgodziny i wyjazdy służbowe. Podczas jednej podróży, w której ostatecznie towarzyszy mu Jung In, sąsiadem pary jest playboy Sung Ki. Doo Hyun zatrudnia mężczyznę, aby ten uwiódł jego żonę... ponieważ boi się spytać ją o rozwód i chce, by to ona pierwsza wyszła z taką inicjatywą. 

Spora dawka humoru, czasami denerwującego, jednak w większości to były całkiem, całkiem sceny. Miło było obserwować tak poważanych i dojrzałych aktorów. Szczególnie Ryoo Seung Ryonga, którego rola jednak mnie nie przekonała. Postać była zbyt chaotyczna, jakby cierpiała na jakieś zaburzenia osobowości. Bo raz Sung Ki był namiętnym kochankiem, a raz dzieckiem, które robi głupie żarty i zachowuje się jak skończony głupek. Jednak ciekawie było obserwować aktora w takiej właśnie kreacji. 

Mimo że mamy tutaj komedię romantyczną, całość nader często przybiera inną formę. Bo pod powłoką żartów i humoru, kryje się powiedzmy, że jakieś przesłanie. Bo nasz Cassanova nie jest bezwzględnym draniem, główna bohaterka grana przez Lim Soo Jung nie jest jedynie rozkrzyczaną histeryczką, a Lee Sun Kyun zagrał raczej męża, który mimo wszystko jest zazdrosny i mu zależy. 

Mi osobiście film przypadł do gustu. Bardzo dobra rozrywka, dobrze dobrani aktorzy - którzy nie są podlotkami, a znają się na rzeczy. 

1 komentarz:

  1. no, no tego nie oglądałam bede musiała nadrobić ;D

    OdpowiedzUsuń