sobota, 21 marca 2015

Joseon X-Files [k-drama]



Ta produkcja była dla mnie zbyt kosmiczna i to w dosłownym znaczeniu tego słowa. Zwyczajnie drama nie dla mnie. 


Drama bazuje na prawdziwych, spisanych śledztwach z ery Joseon. Większość spraw zawiera wątki „mocy nadprzyrodzonych”. Kim Hyung Do pracuje w biurze Inspektora Generalnego, gdzie zajmuje się zwykłymi śledztwami. Do czasu, gdy zostaje przydzielony do pewnej niezwykłej sprawy i jest świadkiem wydarzeń, których nie jest w stanie wyjaśnić. W śledztwach pomaga mu Jang Man, a także nieustraszona i tajemnicza Heo Yoon Yi. [full drama]

Nie wiem jak dalsza część odcinków - ja przebrnęłam przez cztery - ale te początkowe, były dla mnie zbyt nudne. Samo wplątanie kosmitów do dramy, jednak dla mnie, było złym pomysłem - mimo że Kosmita był ciekawy - głównie dlatego, że wybrano erę Joseon. 

Może nie idę z duchem czasu... jednak jeśli ktoś serwuje mi dramę historyczną i mają pojawiać się tam wątki paranormalne... wolę zwykłą magię, czarownice, a nie gości z przestworzy. 

Bazując jedynie na tym krótkim seansie... produkcji nie polecam. Wolno się ciągnęła, bohaterzy smęcili. Plusem jest to, że próbowano nakręcić dramę nie jak serial, ale film. I konsekwentnie trzymano się takiego schematu. Cała reszta zdecydowanie nie trafiła w moje gusta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz