wtorek, 13 stycznia 2015

Ukrywane dzieci, żony i na sam środek tortu, molestowanie.



Tym razem sam początek roku 2015 obfituje nie w płacz, lament, rozpady paringów... a w śmiech i nieustanny podziw dla Azjatów, że z największego głupstwa robią aferę narodową. 


Dosłownie dziś przeczytałam o dwóch sprawach, które niezmiernie mnie rozbawiły i ponownie uznałam, że nie znam fanów tak, jakbym tego chciała, a same kraje azjatyckie i ich postrzeganie moralności nadal będą mnie dziwić. 

B1A4. Taki przykładny zespół, myślałam że na tych fajnych chłopaków nie da się rozsmarować jakiejś afery. A jednak. A się nam znaleźli zboczuszki. Odsyłam Was do artykułu <tutaj>, a sama o tej sprawie powiem tyle : śmiech na sali. Aż mi szkoda chłopaków, że ktoś sieje takie plotki w Internetach. Staram się jak mogę być neutralną osobą, jeśli chodzi właśnie o kulturę muzułmańską - co nie ułatwia mi mój facet, który jej nienawidzi i w satysfakcją odsyła mnie co do lepszych newsów o tej "pokojowej" religii - jednak cała sprawa jest nad wyrost. Ja tam myślę, że laski chyba nie miały nic przeciwko, że zostały obdarzone przytulasami, a te głupie oskarżenia wzięły się raczej z zawiści pozostałych kobitek, które nie dostąpiły tego zaszczytu. 

Sprawa numer dwa, która wzbudziła u mnie tyle radochy, że całe zajęcia miałam głupi uśmiech na twarzy. Byungho, członek zespołu 24K, o którym nie mam zielonego pojęcia... jest żonaty i dzieciaty. Żeby było jednak śmieszniej ukrywał swój związek i przed fanami, ale również przed agencją. Okej, czyli do zespołu biorą po prostu ludzi z ulicy i w ogóle nie wtrącają się w jego życie? Przecież żyjemy w takim świecie, że niczego nie da rady się ukryć... hello? Jakim cudem agencja nie wiedziała, że gości jest tatuśkiem? To mi trochę śmierdzi. Już widzę pewnie jego kajanie się przed fankami, że śmiał w ogóle ukrywać żonę. I szkoda kobieciny, by lada chwila pewnie zostanie wydana jej tożsamość, a co głupsze fanki pewnie tak tego nie puszczą, już pewnie wiadomość jest krytykowana w Internetach. Szkoda. 

A co wy o tym myślicie? Chyba nawet wiem. Czasami brak mi słów, dla tych Azjatów. 

1 komentarz:

  1. DO WIĘZIENIA Z NIMI!!! BIEDNE DZIEWCZYNY IM ZAUFAŁY, A ONI JE TAK WYKORZYSTALI I SKRZYWDZILI!!!!!!! NAJWYŻSZĄ KARE DLA NICH!!!!!

    A jest gdzieś filmik z tego, bo chętnie zobaczyłabym tę parodię?

    OdpowiedzUsuń