poniedziałek, 26 stycznia 2015

Mother [j-drama]


Rzadko kiedy zdarza się, żeby dziecko przyćmiło grę dorosłych. Szczególnie w serialu. Mana Ashida grająca Renę, była po prostu fenomenalna. A na swoim koncie ma sporo produkcji, ale również nagród. 


Suzuhara Nao jest najstarszą z trzech sióstr. Chce zostać na studiach, by kontynuować swoje badania – niestety, zostają one zawieszone. To zmusza Nao, aby została nauczycielką w szkole podstawowej. W drugim roku swojej pracy Nao wciąż nie czuje się dobrze jako nauczycielka. Zostaje wychowawczynią klasy drugiej. Spotyka tam dziewczynkę – Michiki Renę, która jest bita przez chłopaka swojej matki. Nao początkowo przymyka na to oko, ale siniaki stają się coraz większe, a dziewczynka coraz częściej opuszcza szkołę. Ze względu na jej dobro kobieta postanawia zrezygnować z pracy i uciec wraz z małą Reną… <serial>

Ogólnie jednak serial muszę podsumować jako średni. Z powodzeniem zrobiłabym z tego film dwugodzinny, a nie 11 męczących mnie odcinków (dobrze, że chociaż po 46 minut). Historia była ciekawą, jednak zbyt powolną i momentami okropnie nudną. W pewnym momencie przewijałam odcinki, byle szybciej skończyć dramę. Chyba się nie polubię z takimi powolnymi serialami - w wydaniu japońskim zdecydowanie wolę dziwne komedio-romansidła na podstawie mang. 

Jednak obsada zasługuje na wyróżnienie. Warto również wspomnieć, że serial zdobył ogrom nagród. To jednak nie mój styl i cieszę się, że skończyłam oglądanie. Nie mam nic więcej do napisania, przykro mi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz