środa, 8 października 2014

No Breathing [k-movie]


No nudne to było niemiłosiernie, bez ciekawej fabuły, - bez jakiejkolwiek fabuły - punktu zaczepienia. Filmy sportowe nadal nie mają wzięcia w Korei i nic dziwnego, nawet dla mnie są nudne. Produkcją pewnie i tak zainteresują się fanki głównej obsady, bo oprócz gołych klat film nie przyciąga niczym innym. 


Woo Sang, młody i utalentowany pływak z powodu bójki jest zmuszony pójść do normalnej szkoły i tym samym pośrednio zrezygnować z profesjonalnych treningów. Woo II jest natomiast obibokiem, żarłokiem i dość porywczym chłopakiem który również po wdaniu się w bójkę, przenosi się do nowej placówki. Okazuje się, że główni bohaterowie będą mieszkać razem w akademiku. Połączy ich nie tylko wspólny pokój, ale i pasja, rywalizacja nie tylko na tle sportowym ale i uczuciowym. 

Niedzielne kino w Polsacie dla dzieci, tylko że w koreańskim wydaniu. Czyli coś co ogląda się do rosołu, tudzież kurczaka/schabowego, bo na innych kanałach leci jeszcze gorszy szit. Popularności ten film nie zdobył, a obecność młodych aktorów  ich klat nie wystarczyła. Ta produkcja tak na dobrą sprawę nie miała fabuły. Byli sobie i walczyli. Same postaci były wręcz papierowe, nudne, nie miały charakteru. A cała reszta obsady była drzewami, o których można powiedzieć że byli. 

Nie będę się dużo o tym filmie rozpisywać, oprócz tego że mi się nie podobał. Był płaski, niezachęcający, nijaki. A szkoda, bo teraz obaj główni aktorzy Lee Jong Suk i Seo In Guk są wręcz rozchwytywani. Usprawiedliwiajmy to jednak tym, że hitowe dramy z ich udziałem były kręcone po premierze (?) tego nijakiego filmu. Co jak co, to jednak fanki i tak obejrzą. Ja się nudziłam i nie dotrwałam nawet do końca. Ah! Do obsady dodajmy jeszcze Yuri, czyli wiadomo że na ekranie nie zaiskrzy, bo jak to kissowanie z członkinią Girls Generation? 

Kto jest chętny film widziałam na DramaQueen z polskimi subami. Osobiście nie polecam. 3/10.


2 komentarze:

  1. Zgadzam się z opinią, że film do najlepszych nie należy.. To taka typowa komercha żeby tylko mieć jakieś dochody, a dzięki czemu? Sławnej obsadzie. Faktycznie mogli to zrobić lepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze sportowych koreańskich to tylko "As one" . Tenis stołowy i Doona Bae <B - czegoż chcieć więcej !
    Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń