czwartek, 26 czerwca 2014

Mamamoo - Hello [1st mini-album]


Ja już od pierwszego utworu, który wydały dziewczyny kilka miesięcy temu wiedziałam, że to grupa stworzona idealnie dla mnie. Po prostu kocha taką klimatyczną muzykę, która inspiruje się stylem retro. Czekałam na ten pierwszy krążek i niestety czuję się odrobinę oszukana. Brakuje mi czegoś. To nie oznacza jednak, że skreślam dziewczyny. Będę czekać na coś lepszego, bardziej zgranego w cały krążek. Póki co pozostaje słuchać mi perełek, które oczywiście się pojawiły. 


Hello jest wręcz idealnym intro, które ma wprowadzać w ten unikalny klimat. Rzeczywiście dałam się złapać. Kolejne Mr. Ambiguous świetnie nadaje się na promujący utwór. Jest również najmocniejsze ze wszystkich, nie licząc oczywiście wcześniej wydanego Don't Be Happy - które włączono do albumu jako ostatnia pozycja. Zacznijmy od tego, że sam klimat MV nie odbiega zbytnio od poprzednich klipów, a Jung Joon Young robiący jako Staff jest taki słodki (włączam fangirl, bo inaczej się nie da dla tego gościa). Teledysk genialny, a sam utówr bardzo dźwięczny i ładnie eksponuje głosy dziewczyn. Kolejne, o bardzo ambitnym tytułe Hi Hi Ha He Ho z towarzyszącym Geeks mi nie przypadło do gustu. Zaraz po promującym się utworze poprzeczka opadła, a ta nuta jest mało dopracowana. Baton Touch brzmi tak jakby dziewczyny śpiewać nie umiały, to nie jest dobry utwór. It's My Heart jest solówką Hwa Sy, która jest nieudaną próbą zrobienia z utworu coś bardzo swaggowego. Aż miałam małe skojarzenie z CL, może to porównanie aż nad wyrost. Ta nuta jest bez dobrego smaku i psuje cały album. I ostatnie Don't be Happy, jest takim mały promyczkiem, który uwielbiam. 

Szkoda, że dziewczyny nie zatrzymały w tym pierwszy albumie konceptu z utworu promującego i poprzednich singli. Może jestem niezadowolona, ponieważ oczekiwałam zupełnie czegoś innego. Mianowicie dogranego do bólu krążka, który będzie utrzymany w jednym klimacie? Dostałam pełen misz-masz, dobrze że nie było tutaj jeszcze jakiejś rzenwej ballady. Czekam na więcej. Na lepsze przemyślenie swojego konceptu i obrania jednej drogi. Ta początkowa bardzo przypadła mi do gustu.



1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award! :D
    Więcej informacji tutaj --> http://azjatyckie-recenzje.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń