poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jay Park - Metronome ft. Simon Dominic & Gray [single]


Przystojni, męscy faceci zebrani razem. Nic z metroseksualnych chłopców, czyli mamy powrót Jay Parka! No wielbię tego gościa. Tworzy bardzo po amerykańsku, czy to w chodzi o muzykę czy klipy i w sumie jeśli chodzi o niego, to nie mam nic przeciwko. Właściwie cokolwiek pokaże, mi się to podoba, bo ma tą charakterystyczną manierę i swój własny styl. Piosenka i klip do  Metronome świetny! Dorównuje z powodzeniem teledyskom Zachodnim. 


Mam tylko jedno ale, albo to w sumie taka wolna myśl. To nie jest tak, że Jay nie umie śpiewać. Ma przyjemny głos, live wychodzi mu spoko. Do tego jest świetnym tancerzem, raperem. Wiadomo, że ma dość sporą grupkę fanek - żeby tylko sporą, tak jak go swojego czasu nienawidzili, to potem fala miłości poleciała w jego stronę. Jednak o ile ja lubię jego muzykę, to w Korei to ma chyba średnie wzięcie. I tu moja wolna myśl... Nie lepiej byłoby zacząć karierę z krwi i kości w Ameryce? Kurcze, koleś z takim wyglądem, stylem w muzyce. Ludzie połkną to jak rybka haczyk. Tym bardziej, że nie ma żadnego problemu z angielskim, bo tam się wychowywał... Jak dla mnie niepotrzebnie patrzy ciągle na Koreę. Czas podbijać Amerykę! Ale podbijać porządnie, a nie wdawać się w nic nie znaczące kolaboracje z małymi gwiazdkami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz