poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Eddy Kim - The Manual [1st mini-album]



Finalista Super Star K4 wydaje pierwszy mini-album. Przyznaję się bez bicia, że nawet nie znam gościa, ani jakoś nie mam chęci przyswajać jego osiągnięć. Podobały mi się zapowiedzi wizualne i koniec końców nie zawiodłam się. Widoczki ładne. 


Po całkowitym przesłuchaniu albumu - i nie zapoznając się z występami live z programu - stwierdzam, że album jest przyjemny, ładny... jednak na dłuższą metę nudny. Zaserwowano nam miłe dla ucha ballady, gdzie akustyk gra pierwsze skrzypce. Delikatny, melodyjny głos. Jednak nic przy czym zatrzymałabym się na dłużej. 2 Years Apart wyszło najwcześniej bo 2 kwietnia. Pozostałe utwory z klipami to Manual i Push&Pull. Lubię jak piosenki są ze sobą zgrane i pasują do jednego klimatu. Jednak kiedy każdy utwór brzmi niemal tak samo... to już inna, nużąca swoją drogą bajka. W tym momencie po jednokrotnym obejrzeniu teledysków mam zwyczajnie dość i nie mogę odróżnić szczegółów każdego video. Slow Dance wydaje się minimalnie przyspieszać, bo ścieżka dźwiękowa nie opiera się jedynie na linii akustycznej. Jednak dosłownie mamy slow dance, czyli coś przy czym na upartego możemy potańczyć. Sober Up kolejnym nijakim utworem, jak i It's Over. Wieje nudą. Ot co!

Może jakiś plus? Idealne do poduszki, zmulić to zmuli na pewno. No i dołączenie do kolejnej wytwórni, którą zaczęłam się interesować, czyli Mystic89. Póki co tutaj byłam zachwycona Park Ji Yoon, Lim Kim i Puer Kim. W przypadku tego artysty jestem jednak zawiedziona. Może z kolejnym krążkiem choć trochę wrzuci swojego unikalnego stylu, a nie tylko niczym nie wyróżniające się ballady. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz