poniedziałek, 14 kwietnia 2014

15& - Can't Hide It [singiel]


Singiel. Digital single. Śmiech na sali jak dla mnie. Park Ji Min i Baek Ye Rin są źle kierowane przez JYP. Co z tego, że świetnie śpiewają, bez zająknięcia czy fałszu, skoro wytwórnia nie wie co z nimi zrobić tak na dobrą sprawę. to chyba drugi czy trzeci singiel po takim czasie od zwycięstwa Park Ji Min w K-Pop Star... I tylko singiel.
W przyszłości wyczuwam co najwyżej mini-album, bo jakoś nie widzę duetu w wydaniu pełnego krążka. Ani dziewczyny nie mają jakiegoś konkretnego stylu, konceptu. Śpiewać świetnie może każdy, jednak włożyć coś od siebie - oprócz głosu - w album, to jest sztuka! W sumie... laski mogłyby chociaż nagrywać soundtracki do dram, skoro i tak się nudzą. Bo ja naprawdę nie wierzę w pełen comeback. Do tego taki, który powaliłby mnie na kolana. Nie ta wytwórnia... 

Dodatkowo dziewczyny wystąpią z tym kiepskim bądź co bądź utworem na Special Stage K-Pop Star 3. Dalej mam porównanie ze świetnego występu AKMU - do tego jestem oczarowana Melted - więc 15& wypadnie co najmniej blado w porównaniu do rodzeństwa. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz