poniedziałek, 24 marca 2014

Lee Michelle - Without You [singiel]



Zdążyłam zapomnieć o pierwszym sezonie K-Pop Star, bo największą zwyciężczynią i tak została Lee Hi. No nie oszukujmy się, przyćmiła Park Ji Min, która trafiła nie do tej wytwórni co trzeba. Co z tego, że laska ma świetny głos, skoro wytwórnia nic z tym nie robi? Nie spodziewałam się natomiast, że Michelle cokolwiek wyda. Dość nietypowa uczestniczka, bo ciemnoskóra, melodyjnym głosie podpisała kontrakt z Dima Entr. i po dość długim czasie wydała singiel.

Promującym się utworem jest Without You. Drugą piosenką That's OK. Nie mogę powiedzieć, że muzyka jest zła. To dobre utwory. Wokal mogę porównać do Ailee. Tylko mam nieodzowne wrażenie, że zarówno klip, jak i melodię zrobiono bardzo, ale to bardzo Zachodnio. Mało k-popu w k-popie. Chociaż to w sumie nic dziwnego, gdyż dziewczyna stuprocentową Koreanką też nie jest i jakoś nie widziałabym jest w jakimś typowo popowym kawałku. Tutaj zachwyca wokalem i powoduje moje małe niezrozumienie co do klipu. Nie mniej jednak ciekawy singiel. Jednak do zapomnienia i to dość szybkiego. No i nie wydaje mi się, by Michelle zdobyła jakąś większą sławę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz