sobota, 22 marca 2014

Led Apple - Who Are You? [singiel]



Led Apple jest zespołem, który jak dla mnie potrafi wypuścić coś dobrego. Bad Boys czy Run to You były dla mnie genialnymi piosenkami. Nie można odmówić im tego, że mają jakąś namiastkę własnego stylu, chociaż to nadal k-pop.

Who Are You? zostało wydane jako singiel. Po pierwsze, pomstuję o ten beznadziejny kolor włosów. Po drugie, piosenka jest taka jakaś dla fanów. Nic specjalnego, jednak z drugiej strony nie jest to jakieś zawodzenie. Teledysk to zlepek występów live i spotkań z fanami. To na tyle. Wspominam o tym utworze raczej z obowiązku, aniżeli wielkiego zainteresowania. 

1 komentarz:

  1. A według mnie piosenka jest świetna. Fajnie, że chłopacy zaangażowali fanów do nagrania MV. Nie jest nakręcone w "pudełku" tak jak większość kpopowych MV. Mi też nie bardzo podoba się ten kolor włosów, no ale cóż nic na to nie poradzę. MV to nie są same występy live i spotkania z fanami. Jak widać chłopacy chodzili po mieście i kręcili MV, zapewne o dołączenie do kręcenia tego prosili ludzi, którzy nie mieli pojęcia o Led Apple. Więc nie zgadzam się ze stwierdzeniem : "Teledysk to zlepek występów live i spotkań z fanami. To na tyle."

    OdpowiedzUsuń