sobota, 22 marca 2014

GaIn - A Tempo [single]


Uważam za zabieg całkowicie zbędny wypuszczanie singla zaraz po tym, jak ukazał się album. W ogóle nie rozumiem takiego chwytu, bo przecież można było wrzucić piosenkę na krążek i nie bawić się w kręcenie niepotrzebnego klipu. 


Nie mogę powiedzieć, że jestem rozczarowana teledyskiem, ponieważ doskonale sobie zdawałam sprawę z tego, jak będzie wyglądał. Nic dodać, nic ująć ująć - moje wyobrażenia. Osobiście nie lubię klipów, gdzie jedyną atrakcją jest studio nagraniowe. Taki teledysk nie wnosi nic. Sama piosenka nie jest aż tak bardzo zła. Ja do niej podchodzę po prostu obojętnie. I nie wydaje mi się, bym do niej powracała, chociaż atutem może być wprowadzenie wokalu GaIn na wyższy poziom. Jestem tylko ciekawa czy sprawdziłaby się w występie live i po co na każdym kadrze pokazywane są albumu IU? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz