poniedziałek, 17 lutego 2014

S.M. The Ballad - Breath (Vol.2)



Drugi mini-krążek stworzonej przez SM grupy, gdzie głównym motywem są ballady. Tym razem w wokalistami byli Jonghyun z SHINee, Taeyeon z Girl's Generation, Krystal z f(x), Yesung z Juniorków, Chen z Exołów, Changmin z TVXQ, Zhang Liyin oraz Zhou Mi. Nie trudno o porównania co do poprzedniego albumu. O ile pierwszy mini-album wydany w 2010 miał jedynie 5 utworów i "obsadę" męską, teraz drugi krążek "Breath" jest mieszanką koreańsko-japońsko-chińską, co jak dla mnie jest nieco nużące. 
 
Breath, wydane w trzech wersjach językowych, jako główny utwór promujący album, jest średni. Ot zwykła ballada, która jest nudna i w żaden sposób nie porywa. Do tego średniej jakości teledysk, gdzie po drugim razie zaczęła mnie nudzić postać Changmina (?) i cała fabuła klipu. No spójrzcie na samą okładkę albumu, ponura, smutna, niczym nie zachwycająca. Również Blind zaserwowane zostało nam w trzech wersjach językowych. Chyba nie mam swojego konika na tym albumie. Niemniej jednak podoba mi się głos Chena i to on tutaj dominuje. 

Podsumowując. Pierwsza edycja podobała mi się bardziej. Promujące Miss You i Hot Times oraz wydane do nich klipy miały taką przyjemną nutkę, zachwycały wokalami i całą oprawą. Najnowsze "Breath" jest balladą, która niknie pośród innych przeciętniaków. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz