środa, 19 lutego 2014

Park Ji Yoon - Inner Space [singiel]



Po Mr.Lee, który stał się dla mnie hitem, nie spodziewałam się że cokolwiek pobije ten utwór. Liczyłam nawet na malutką tendencję spadkową i coś mniej porywającego od Park Ji Yoon. Jak się ciesze, że mnie nie zawiodła, bo teraz uważam dziewczynę za bardzo utalentowaną, która plasuje się wysoko na mojej liście artystek i do tego tworzy to, co lubi. 
 
Singiel na który składają się dwa utwory, są zupełnie w innym klimacie. Naprawdę nie spodziewałam się takiego miszmaszu. Jak jednak odbieram to pozytywnie. Bo nie mamy ani obu rzewnych ballad, co pewnie pasowałoby do głosu Park Ji Yoon, ale pewnie nie zapadło mi w pamięci, ani czegoś niesamowicie elektronicznego. 

Inner Space jest takie jak się spodziewałam. Oderwane od rzeczywistości, subtelne, z niesamowicie dźwięcznym głosem Park. No nic tylko odpłynąć. Pasuje do klimatu wiosennego? Wydaje mi się, że tak. Ulotne i zwiewne. 

Natomiast Beep przypomina mi w stylu Boney M, co chyba nawet widać w teledysku. Takiego szaleństwa się nie spodziewałam, ani klimatu w jakim zostanie stworzony teledysk do tego utworu. Piosenka łatwo wpada w ucho, jednak oglądanie do niej teledysku jest znacznie przyjemniejszą rzeczą. 

Ostatnio przerzucam się na bardziej klimatyczne piosenki, odchodząc od zwykłego popu. Szukam perełek. Myślę, że dokładniej prześledzę wytwórnię Ji Yoon. Mystic89 jest może małą wytwórnią, jednak wypuszcza bardzo  dobre utwory, jak i ma w swoim posiadaniu utalentowanych artystów. Nadal szaleję za Puer Kim czy za Lim Kim. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz