czwartek, 23 stycznia 2014

Rainbow Blaxx - RB Blaxx (Special Album) - [mini-album]



Jako, że i z tym zespołem nie miałam wcześniej do czynienia. A jeśli miałam to przelotem i nie zastanawiając się zbytnio nad jego twórczością. Blaxx jest unitem samego Rainbow. Nastawiałam się bardzo pozytywnie, kiedy zobaczyłam teaserowe zdjęcia, jak i krótkie klipy, które zostały nazwane "Body Scaning" na tle słodyczy. Mini-albumem w sumie nie bardzo się przejęłam, bo interesował mnie cały klip. Po dość długim oczekiwaniu ten wyszedł, a całe moje zainteresowanie znikło. 

No co ja mam powiedzieć o piosence "Cha Cha"? Aż takie porywające to to nie było. Dziewczyny na pewno postawiły na seksowny koncept, jednak chyba do końca się on nie sprawdził. A to dlatego, że członkinie zupełnie nie miały na niego pomysłu, a wszelkie próby wydawały się jedynie komiczne. Wyginanie się, które wyglądało jakby laska miała kołek w tyłku. Nieudolne jedzenie słodyczy i wszystko w tym teledysku wyglądało jedynie kiczowato. Ze swojej strony dodam jedynie, że refren jest chwytliwy. Szkoda, że nie całość.

Co do mini-albumu, na którym znajdują się dodatkowe dwie nuty, nie mogę powiedzieć, że jest dobry. Nawet nie mam jak ocenić tego materiału. Last Word i Silhouette, które są popowymi balladami, w ogóle nie przyciągają wzroku. Są tak bardzo nijakie pośród tego gatunku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz