sobota, 25 stycznia 2014

Puer Kim - Manyo Maash [single]



Dziewczyna z wytwórni Mystic89, w której działa między innymi Lim Kim, czy Park Ji Yoon. Artystów charakteryzuje raczej podobna maniera w wokalach. Tutaj jednak nie ma żadnego braku profesjonalizmu, ponieważ artyści naprawdę potrafią śpiewać. Kilka dni temu właśnie Puer Kim wydała singiel, w którym się totalnie zadurzyłam.

Aż zaczynam przyzwyczajać się do dobrego tonu i stylu, który pokazują k-popowe gwiazdy. Oby to nie była tendencja wzrostu i następnie szybkiego upadku. Jeśli chodzi o damskie grupy, czy same artystki, niemal wszystko przypadło mi do gustu w tym nowym roku. Nieźle zaczynają i co najbardziej pocieszające dla mnie, są to seksowne koncepty. 

Wracając jednak do Puer Kim. Byłam niezmiernie zaskoczona, gdy zobaczyłam klip do Manyo Maash. I było to wielkie WOW. Piosenka nieziemska, samo wykonanie klipu w stylu gotyckim, mocnym, bardzo wyrazistym. Ciekawe przejścia muzyczne, które świetnie komponują się z głosem Kim. Naprawdę niestandardowy wokal. Jestem zadecydowanie na tak. 

Co do samego klipu, powstał pewien rumor w związku z tym, że na jednej z kukieł pokazano inicjały YG i SM. Powiązanie zostało zdecydowanie zdementowane przez wytwórnię Mystic89. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz