poniedziałek, 23 grudnia 2013

Po świątecznemu - 2014


Skoro święta już za parę dni, warto zebrać w jednym wpisie wszystkie piosenki o zabarwieniu świątecznym, które tego roku zostały wydane. Jednocześnie życzę Wszystkim czytelnikom cudownego czasu wolnego, dziękując tym nielicznym, którzy się tutaj pojawiają. 

1. MYSTIC89 - Christmas Wishes 


Wytwórnia wydała bardzo miłą piosenkę. Niestety głosy zarówno Lim Kim, Park Ji Yoon i pozostałych artystów zlewają się. Czyli tak jakbym słyszała jedną osobę :) Mimo wszystko, przyjemne. 

2. EXO - Miracles in December 


Nie bez powodu wrzuciłam występ live. Tylko one mnie urzekają. Video średnie. Szału nie ma, tyłka nie urywa. Jednak ich wokale są naprawdę dobre. 

3. Secret - I do I do 


Bardzo ciekawe, nieco w stylu retro, wstawki. Do tego sekcja saksofonów. Łańcuchy mamy, choinkę, lampki. No śpiewamy! 

4. Cube Entr. - Christmas Song 


Iście tradycyjne podejście do świątecznych utworów. Podoba mi się. Każdy ma jakiś swój mały wkład. 

5. Jelly Christmas - Winter Propose 


Czyli artyści: Sung Si Kyung, Park Hyo Shin, Seo In Guk & VIXX. No nie powiem, ciekawy klip :) 


6. Freestyle ft. Navi  - Winter Song 



Song Ji Hyo, czyli jak niewiele potrzeba, bym zaczęła ryczeć tylko dlatego, że ktoś w teledysku płacze. 


7. Starship Planet - Snow Candy 



K.Will / Sistar / Boyfriend 


8.  T-ARA - Hide&Seek




9. BESTie - Zzang Christmas



10. Crucial  Star - A Winter Love Song 




11. BH (Bom&Lee Hi) - All I Want For Christmas With You 


W sumie nie było dla mnie zdziwieniem, kiedy i YG ogłosiło świąteczną piosenkę. A gdy podano tajemniczy duet, jedyne z inicjałami, wszystko stało się jasne. Może tylko nie spodziewałam się coveru... niestety tak kiepskiej aranżacji i niepasujących do siebie głosów. Wolę zdecydowanie oryginał. Bom fałszuje jak dla mnie  i kłóci się z głosem Hi. sam klip wygląda bardziej jak z horroru aniżeli świątecznej sielanki. 


12. SHINee - Colorful


Klipu od Lśniących w ogóle się nie spodziewałam. A tym bardziej takiego kiepskiego. Zaliczyłam tą piosenkę do "świątecznych" jedynie poprzez niektóre wstawki przy choince. Reszta to okrojone makingi do "Dream Girl" i "Why so serious". 

13. Crayon Pop - Lonely Christmas 


Piosenka łudząco podobna do poprzedniej "Bar Bar Bar". Myślałam, że więcej kiczu nie da się stworzyć... myliłam się. 

To chyba wszystko z tegorocznych klipów. Chyba, że znacie coś co wyszło w tym roku w klimacie świątecznym? 


Jak dla mnie... to piosenka sprzed roku nadal jest na moim szczycie listy :) 




1 komentarz:

  1. Tegoroczne świąteczne nowości mnie nie porwały... Masz całkowitą rację. ;)
    Gdyby nie "Still You" EunHae, nie miałabym czego słuchać. Całe szczęście, że uratowali moje Święta. XD

    A Tobie, moja droga, życzę wszystkiego, co najlepsze~! Dużo weny, bym mogła czytać jak najwięcej Twoich artykułów w AoW i na blogu. Szczęścia i zdrowia, bo są zawsze potrzebne.
    I Wesoooołych Świąt~!!! (ciągle aktualne, prawda? ;p)

    OdpowiedzUsuń