piątek, 29 listopada 2013

Hyorin - Love & Hate [album]






Czekałam na coś właśnie od Hyorin. to jedna z nielicznych osób, które naprawdę podziwiam jeśli chodzi o głos. Ma dziewczyna niesamowity power i słuchać jej to sama przyjemność. W sumie myślałam, że wyda tylko mini-album, bo tak  to się zwykle dzieje w k-popowym światku, kiedy jeden z członków zespołu - tutaj członkiń - rozkręca swoją solową karierę. Swoją drogą, kończy to się na singlu, albo jednej EP. A tutaj mamy aż cały album! Dziwne to rzeczy. Nie mniej jednak, wytwórnia może chciała wykorzystać jak najbardziej potencjał tej niesamowitej dziewczyny. I jak to wszystko wygląda? 

Mamy wydane dwa promujące teledyski, pierwsze utwory z płyty. "Lonely" i "One Way Love". Przyjemne, w miłej stylistyce wizualnej. Fajnie się ogląda, chociaż wolałabym chyba coś żywszego. 

Współpraca przy albumie kwitła i tym samym przy utworach mamy wiele współprac. Hyorin towarzyszą znani raperzy, co wzbogaca całą płytę... a przynajmniej powinno. "Stalker" przy bardzo miłym początku, idealnym wokalu, rap Mad Clown zupełnie mi tutaj nie pasuje. Pojawia się nagle, znikąd, zupełnie nie wgrany w melodię. Sama nuta buduje rosnące napięcie, co wyzwala we mnie tyle emocji.  "Massage" przy pomocy Dok2 wyszło średnio. Nie urzekł mnie ten utwór. Natomiast "Closer" w spokojnej tonacji, sprawił, że miałam ochotę się pobujać. Przyprawiony nieco wyższymi tonami za trony Hyori, dodaje pikanterii. "Red Lipstick" brzmi jak piosenka do dramy. Chociaż tutaj Zico brzmi najlepiej ze wszystkich raperów. W "Falling" bardzo przyjemne akcenty fortepianowe i chyba tutaj spełnia  się dobrze wokalnie dziewczyna. Może popisać się swoim głosem. W "O.M.G" góruje kwestia rapu, najbardziej się wyróżniła. I ostatni utwór "Tonight" jest kolejnym po Stalkerze moim ulubionym utworem z tej płyty. 

Jest przyjemnie i miło. Chociaż mam taką tendencję jeśli chodzi o płyty, że jeśli ta całkowicie mnie nie powali na kolana, pewnie o niej niebawem zapomnę i przestanę słuchać. Nie mniej jednak to sporawy krok w jej karierze, że wydała coś  swojego. Niektóre utwory  przypominają mi czasy kiedy oglądałam z zapamiętaniem musicale. Czy album się wyróżnia? W sumie spodziewałam się takich melodii. Spokojnych, stonowanych. Chociaż z chęcią posłuchałabym również czegoś znacznie szybszego w jej wykonaniu. 






1."Lonely"  


2."One Way Love


3."Don't Love Me" 


4."Stalker (스토커)" (feat Mad Clown)


5."Massage (마사지)" (feat Dok2)


6."Closer"  


7."Red Lipstick" (feat Zico of Block B)


8."Falling"  

9."O.M.G" (feat Lil Boi of Geeks)


10."Tonight"  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz