poniedziałek, 11 listopada 2013

EMAzing EXO




No nie powiem, że nie byłam w szoku. Wygrana Exoł wydawała mi się czymś oczywistym, byłam pewna, że fani naprawdę się postarają i może nie sam zespół, co siła fandomu wygra. Okazało się jednak, że k-poperzy przegrali z Chińczykami, których było znacznie więcej. Aż mi trochę przykro i zaraz po ogłoszeniu wyników, tę pseudo-galę, gdzie nikogo nie znałam, wyłączyłam i skończyłam "Grę o tron"

Podsumuję to krótko. Nie podobało mi się. Zbyt dużo kiczu, jakiś pań/panów przebranych za UFO? Czo to ma być? Wymęczyłam się półtora godziny, zanim doszło do interesującej mnie kategorii. W tym czasie widziałam kilka razy polskiego przedstawiciela Kamila Bednarka, który strojem nieco mnie zaszokował - biała bokserka i dżinsy? Serio? - no i mignął mi Kris, chyba głównie przez wzrost. Dobrze, że całość zespołu się nie kłopotała, skoro i tak nie wygrali. Miejsca by dla nich nie było. 

Czego nie można odmówić, to na pewno spora akcja na Twitterze. Chłopacy dzielnie walczyli z 1D. Fanki szalały - w tym ja - widząc nieścisłości w głosach, które na koniec się wyjaśniło. Ważne jest to, że sporo razy pokazywali EXO na ekranach. A nuż ktoś z ciekawości zajrzy i się przekona do k-popów? 

No i wyróżnienie po raz kolejny dla Azji. Rok temu Hangeng, dwa lata temu Bigbang, a w tym przedstawicielka Chin - Chris Lee. 


1 komentarz:

  1. Bardzo żałuję, że EXO nie wygrało, ale chłopacy pokazali się w końcu. Kiedyś k-pop na pewno bardziej zaistnieje na scenie muzycznej jeszcze bardziej. Bardzo mi się spodobało to, że fandomy połączyły się i dzielnie głosowały na EXO. Razem możemy zdziałać coś naprawdę wielkiego. Chłopacy pokazali klasę i świetnie się prezentowali. Szkoda, że nie było wszystkich członków i nie dali jakiegoś występu, wtedy chyba wszyscy by się w końcu dowiedzieli jak brzmi k-pop

    OdpowiedzUsuń