środa, 20 listopada 2013

2ne1 - Missing you





No i mamy. Równiutko o 16 włączyłam jutuby. Od czego by tu zacząć. 

Moje serce jest wierne YG, tak było na samym początku - te kilka lat temu - i pewnie tak już pozostanie. Mimo wielu zawirowań i wielu niezadowoleń, nadal uwielbiam tą wytwórnię, która jak dla mnie tworzy najlepsze kawałki ze wszystkich. 

2ne1 były moim pierwszym girlsbandem k-popowym i mam je w serduchu. Tylko... Ja nie wiem, YG koncentruje się ostatnio na wszystkich wykonawcach, tylko nie na swoim głównym damskim zespole. Teledyski miały ukazywać się co miesiąc. Wakacje były bardzo obfitym okresem, bo ukazano nam "Falling in love" i "Do you love me". Kolejnym klipem jest dopiero obecny "Missing you". 

Spodziewałam się na początku czegoś w stylu "I love you". Szybkiej, jednak klimatycznej nuty. Jednak po przeczytaniu zapowiedzi, że to będzie wyciskacz łez, przyszło mi zmienić zdanie. No cóż. Popłakać się nie popłakałam. Mimo wszystko audio bardzo przyjemne, nastrojowe. Aż teraz mam ochotę zamknąć oczy i wczuć się w piosenkę. Brakuje mi tylko tutaj odrobiny "kopa", wtedy byłoby idealnie. Prosta fortepianowa melodia, cudnie. Głosy dziewczyn brzmią jednak świetnie razem. Tylko czekać na jakiś występ live. Mimo wszystko dobrze, że nie ma tu zbyt dużego wpływu G-Dragona. Chyba nie zniosłabym kolejnej podobnej nuty. A tak, chociaż to zapamiętam na dłużej. 

Co do wizualnego wrażenia. Na to czekałam. Kobieco, pięknie. Szczególnie scena z nagą CL. Nie sprawiało to wulgarnego wrażenia - co ostatnio mogę sobie obserwować w k-popach - subtelnie, z gracją. Pod względem oprawy graficznej... nie mogę się do niczego przyczepić. Tylko Bom. Osiąga kolejny level w byciu lalką, po co tyle make-up'u? 

No dobrze. Mamy single. Planowana jest trasa koncertowa w kolejnym roku. A pełen album? Jak już do niego dojdzie - albo zdążę się jeszcze bardziej zestarzeć niż dotrwam do tego dnia - to mam nadzieję, że to nie będzie tylko zlepek ukazanych singli.








3 komentarze:

  1. Sama piosenka do mnie nie przemawia, ale dość ładnie oprawiona w teledysk :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękna ta piosenka,spokojna, harmonijna i piękny teledysk. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tutaj się nie rozpiszę. Teledysk bardzo ładnie zrobiony, w stylu 2ne1. Ale w całej piosence, uważam za najładniejszą częścią jest refren.... w sumie mogłabym tylko słuchać refrenu. No ale pioseneczka sama w sobie nie jest zła i miło jej się słucha, zwłaszcza refrenu. Ja osobiście słucham jej bardzo bardzo rzadko, w przeciwieństwie do innych ich piosenek jak na przykład Lonely :) do tej piosenki wracam bardzo bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń