środa, 30 października 2013

Trouble Maker "Now"





            Nie jestem i pewnie nie będę przychylnie nastawiona do Hyuny. Jej wizerunek jest dla mnie całkowitą abstrakcją, raz słodka, raz seksowna, do tego nie potrafiąca wszystkiego odpowiednio wyważyć. Do Hyunseung’a również wielkiej nienawiści nie czuję, nie mam do niego absolutnie nic. Para mnie nie porywa, jednak – tak, mamy małe ale – ten utwór niezmiernie przypadł mi do gustu.
            Hyuna radzi sobie z wokalem, a raczej rapem i wokalem. Co jednak nie zmienia faktu, że do swojego partnera ma zbyt wiele kroków do nadrobienia. Jak dla mnie ona tylko wygląda. W końcu w każdym 'zespole' potrzebny jest visual, prawda? Po obejrzeniu aktualnego występu live, jednoznacznie można dojść do takiej konkluzji. Ahhh ten fałsz Hyuny. 
           Ogólnie rzecz biorąc lubię jednak takie klimatyczne piosenki. „Now” ma nutkę tego, co mnie porwało. Poprzednia produkcja nie podobała mi się w takim stopniu jak obecny twór. I rzadko mamy do czynienia z duetami – a szkoda – wszystko zwykle ogranicza się do ogromnego ilościowo boysbandu/girlsbandu. Ot, cały k-pop. Brakuje w tym przemyśle właśnie takich kolaboracji.
            Cała oprawa teledysku jest równie przyjemna dla oka, a najbardziej chyba czerwone kółeczko u góry, określające klip jako dla pełnoletnich widzów. Może trochę racji w tym jest. W końcu mamy kilka pań, niemal półnagich, wybiegających histerycznie z turystycznego auta. Nieco znacznych zbliżeń Hyuny i Hyunseunga, które tym bardziej kładą plaster na moje serce, tym bardziej, że widzę między nimi prawdziwą chemię. 
            Co tu dużo ukrywać, wolę akcenty seksualności i drapieżności, niż słodkie dziewczęta w pastelowych wdziankach. A jak Wasze odczucia co do promującego klipu? 







Trouble Maker - Chemistry (2nd mini album)


1. 볼륨을 높이고
2. Now (There is no tomorrow) 
3. 놀고 싶은 Girl (Hyunseung solo)
4. Attention
5. I like (Hyuna solo ft. Flowsik from Aziatix) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz